Historický vývoj a konstrukce karoserií vozidel – Petr Seemann
Petr Seemann
Bakalářská práce
Historický vývoj a konstrukce karoserií vozidel
Historical evolution and construction of vehicle bodies
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zmapování historického vývoje konstrukcí karoserií a rámů vozidel určených pro osobní i nákladní dopravu. V první části je obsažena literární rešerše vlastního průběhu vývoje jednotlivých druhů vozidel, druhá část práce je věnována detailnějšímu rozboru konstrukcí karoserií soudobých osobních vozidel, kde je popisována problematika jejich dělení, jejich základních vlastností …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on mapping the historical evolution of body structures and vehicle frames intended for passenger and freight transport. The first part contains a literature search of the development of individual types of vehicles, the second part is devoted to a more detailed analysis of body structures of modern passenger cars, which describes the issues of their division, their basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Mařík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Silniční a městská automobilová doprava
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod tavného svařování při výrobě automobilových karosérií
Lukáš Eberhard -
Montážní lis 30t
Matouš BURIAN -
Dílenský rámový lis do 20 tun
Jan Grulich -
Rámový hydraulický lis s přestavitelnou výškou a lisovací silou 100 kN
Tomáš Kocián -
Možná konstrukční řešení hydraulického lisu a způsobu regulace naklopení pohyblivé traverzy lisu
David KABÍČEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva