Návrh marketingové strategie regionu Dolní Poohří – Adéla ARONOVÁ
Adéla ARONOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie regionu Dolní Poohří
Marketing strategy proposal for the region of Dolní Poohří
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího regionu Dolní Poohří. Cílem této bakalářské práce bylo navrhnutí marketingové strategie regionu Dolní Poohří. S využitím současných metodických postupů sestavení SWOT analýzu regionu, na základě této analýzy určit silné, slabé stránky a také příležitosti a hrozby. Druhou část práce tvoří praktická část, vytvořena na základě dotazníkového šetření …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the existing Lower Poohří region. The aim of this bachelor thesis was to propose a marketing strategy for the Lower Poohří region. Using current methodological procedures to compile a SWOT analysis of the region, based on this analysis to determine the strengths, weaknesses as well as opportunities and threats. The second part of the thesis is the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lukáš Pichlík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ARONOVÁ, Adéla. Návrh marketingové strategie regionu Dolní Poohří. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková