Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti ArtGlass s.r.o. – Sára Lamačová
Sára Lamačová
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti ArtGlass s.r.o.
Proposal to improve the marketing strategy of ArtGlass s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout firmě ArtGlass s.r.o., která je českým výrobcem osvětlení, vylepšení marketingové strategie zaměřené na český B2C trh. Teoretická část práce se zaobírá především důležitostí marketingu v dnešním světě a novodobými trendy v této oblasti. Důraz je kladen především na online marketingové trendy a na trendy v marketingu nábytkářských firem. V praktické části se …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose to the company ArtGlass s.r.o., which is a Czech lighting manufacturer, an improvement of the marketing strategy focused on the Czech B2C market. The theoretical part of the thesis mainly deals with the importance of marketing in today's world and modern trends in this area. Emphasis is placed primarily on online marketing trends and trends in the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Prousek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nábytkářský průmysl na Vyškovsku: historie a současnost
Marek Coufal -
Návrh a vývoj aplikace pro nábytkářský průmysl
Filip Tomšů -
Geografická organizace zpracovatelského průmyslu: příklad nábytkářského průmyslu
Nikola LEŇKOVÁ -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing trends and strategies in nutrition and health
Sofia Kuliková -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Marketing communication trends during war in Ukraine
Stefaniia Ruskykh -
Online Marketing Trends
Ivana Horecká