Sára Lamačová

Bakalářská práce

Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti ArtGlass s.r.o.

Proposal to improve the marketing strategy of ArtGlass s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout firmě ArtGlass s.r.o., která je českým výrobcem osvětlení, vylepšení marketingové strategie zaměřené na český B2C trh. Teoretická část práce se zaobírá především důležitostí marketingu v dnešním světě a novodobými trendy v této oblasti. Důraz je kladen především na online marketingové trendy a na trendy v marketingu nábytkářských firem. V praktické části se …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose to the company ArtGlass s.r.o., which is a Czech lighting manufacturer, an improvement of the marketing strategy focused on the Czech B2C market. The theoretical part of the thesis mainly deals with the importance of marketing in today's world and modern trends in this area. Emphasis is placed primarily on online marketing trends and trends in the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Prousek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89189