Gabriela Horáková
Master's thesis
Rebranding a repositioning vybrané značky
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu a spotřebního či nákupního chování veřejnosti. Na základě těchto analýz je navrhován rebranding a repositioning značky Cemio Kamzík®. Zvláštní důraz je kladen na změnu designu značky, jejího postavení na trhu a nadále nového zacílení na trh s doplňky stravy. Návrhy a doporučení jsou podloženy několika marketingovými průzkumy, jež byly realizovány formou …moreAbstract:
This thesis focuses on a market analysis and customer or purchase behaviour of a public. Based on these analyses, the rebranding and repositioning of a brand Cemio Kamzík® is suggested. Special accent is put on the change of the brand's design, it's position in market and new aiming on the food supplements market. The suggestions and recommendations are supported by a several marketing researches pursued …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/115r7q/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Rebranding a repositioning vybrané značky}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/115r7q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Řízení rozvojových projektů
Theses on a related topic
-
Vliv obchodní značky na cenu zboží.
Alžbeta Theiszová