Gabriela Horáková

Master's thesis

Rebranding a repositioning vybrané značky

Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu a spotřebního či nákupního chování veřejnosti. Na základě těchto analýz je navrhován rebranding a repositioning značky Cemio Kamzík®. Zvláštní důraz je kladen na změnu designu značky, jejího postavení na trhu a nadále nového zacílení na trh s doplňky stravy. Návrhy a doporučení jsou podloženy několika marketingovými průzkumy, jež byly realizovány formou …more
Abstract:
This thesis focuses on a market analysis and customer or purchase behaviour of a public. Based on these analyses, the rebranding and repositioning of a brand Cemio Kamzík® is suggested. Special accent is put on the change of the brand's design, it's position in market and new aiming on the food supplements market. The suggestions and recommendations are supported by a several marketing researches pursued …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme:
Řízení rozvojových projektů

Theses on a related topic