Rebranding a repositioning vybrané značky – Gabriela Horáková
Gabriela Horáková
Diplomová práce
Rebranding a repositioning vybrané značky
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu a spotřebního či nákupního chování veřejnosti. Na základě těchto analýz je navrhován rebranding a repositioning značky Cemio Kamzík®. Zvláštní důraz je kladen na změnu designu značky, jejího postavení na trhu a nadále nového zacílení na trh s doplňky stravy. Návrhy a doporučení jsou podloženy několika marketingovými průzkumy, jež byly realizovány formou …víceAbstract:
This thesis focuses on a market analysis and customer or purchase behaviour of a public. Based on these analyses, the rebranding and repositioning of a brand Cemio Kamzík® is suggested. Special accent is put on the change of the brand's design, it's position in market and new aiming on the food supplements market. The suggestions and recommendations are supported by a several marketing researches pursued …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/115r7q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
Vliv obchodní značky na cenu zboží.
Alžbeta Theiszová