Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention – Valeriya Nabok
Valeriya Nabok
Diplomová práce
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Dopady podnikových environmentálních iniciativ na postoje spotřebitelů a záměr nákupu.
Anotace:
V dnešní době je problém znečištění životního prostředí a změny klimatu společensky významný, jako nikdy předtím. Spotřebitelé, zejména Millennials a Generation Zs, hledají více než transakční vztahy se společnostmi. Společnosti jsou pod obrovským tlakem změn v oblasti životního prostředí a klimatu, což nutí vedoucí pracovníky obchodních společností, aby změnili přístup k způsobu podnikání. Tento výzkum …víceAbstract:
Nowadays, environmental pollution and climate change are socially significant as it has never been before. Consumers, especially Millennials and Generation Zs, are looking for more than transactional relationships with companies. The companies are under massive pressure from environmental and climate change, forcing business executives to change the approach of how business is conducted. This research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 9. 2021
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.