Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS – Lubomír Holík
Lubomír Holík
Bakalářská práce
Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS
Customer Support in Relation to Logistics Processes at UPS Company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Tichý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holík, Lubomír. Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS. Praha, 2023. bakalářská práce (Bc.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistikyVYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY
Vysoká škola logistikyBakalářský studijní program / obor:
LOGISTIKA / Logistika v dopravě
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace obchodních procesů pomocí umělé inteligence
Ekaterina Chinaeva -
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Lukáš Veselý -
Optimalizace procesů technické podpory informačního systému SAP v koncernu Johnson Controls
Tomáš Ryšavý -
Projekt optimalizace logistiky společnosti GCE pomocí SW podpory
Markéta Musilová -
Projekt optimalizace nákladů dodavatelsko-odběratelského řetězce s IT podporou
Pavla Fialová
Název
Vložil
Vloženo
Práva