Dominik Kučera
Bachelor's thesis
Vnímání značky Curaprox generací Y
The Perception of Brand Curaprox by Generation Y
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení …moreAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out how young people from the age of 19 to 29, also known as Generation Y, perceive the brand Curaprox. The theoretical part deals with the explanation of general terms like brand, brand elements, brand value and brand image. The following chapter characterises Generation Y and describes its relation to dental hygiene. Another section of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Nemeškalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Dominik. \textit{Vnímání značky Curaprox generací Y} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/11ddbx/. [cit. 2024-04-20].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučera, Dominik. Vnímání značky Curaprox generací Y. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Tereza Nohavcová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková