Strategie rozvoje wellness centra "Rubínový raj" v Hotelu Patriot – Renata Skarková
Renata Skarková
Bakalářská práce
Strategie rozvoje wellness centra "Rubínový raj" v Hotelu Patriot
Development Strategy of the "Rubínový raj" Wellness Centre at the Patriot Hotel
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využití hotelového wellness centra a jeho nabídkou služeb pro zákazníky ve městě Skalica na Slovensku.Vychází z teoretických východisek, analýzy podmínek a možností nabízených aktivit v regionu a opírá se o empirické šetření postojů a názorů zákazníků na uvedenou problematiku. Hlavním cílem mé bakalářské práce je na základě získaných poznatků zpracovat marketingovou strategii …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of making good use of hotel Wellness Centre and its services for customers in the town of Skalica in Slovakia. It is based on theoretical groundwork, conditions research and possibilities of proposed activities in the region and relies on empiricl examination of attitudes and customers´views on the issue. The main objective of my Bachelor Thesis is to elaborate a Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jiří Skoumal
- Oponent: Radim Šlachta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 7. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company
Jan Javůrek -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Karolína Gerhardtová -
Marketingová strategie rozvoje ženského fotbalu v ČR
Václav Kudrna -
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
Jana Labská
Název
Vložil
Vloženo
Práva