Facebook jako marketingový nástroj – Vendula Nováková
Vendula Nováková
Bakalářská práce
Facebook jako marketingový nástroj
Facebook as a marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with social network Facebook and it's potential for marketing. In first two chapters the thesis explains viral marketing and social networking in general. Then it analyses Facebook user with an emphasis on data coming from survey "Facebook user" realized in May 2009. Acquired theoretical knowledge and detailed analysis of user environment serves for suggestions and tips for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Pavla Jurůtková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel -
Výkonnostný marketing na Facebooku
Juraj Hladký -
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Marketing firem na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Alice Zbořilová -
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Lukáš Caska