Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník – Kateřina Gergelová
Kateřina Gergelová
Bachelor's thesis
Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník
Opinions of Preschool Teachers on Compulsory Preschool Education
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je zejména specifické vymezení teoretických východisek předškolní-ho vzdělávání v České republice se zaměřením na povinné předškolní vzdělávání. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem prostřednictvím dotazníku, který byl podán uči-telkám mateřských škol v Jihomoravském kraji, s cílem zjistit názory …moreAbstract:
My bachelor thesis is divided into a theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to specify theoretical possibilities of pre-school education in the Czech Republic, mainly for the compulsory one. The practical part deals with quanti-tative research through a questionnaire, submitted to nursery school teachers in South Mo-ravia Region to find out their opinions about changes at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gergelová, Kateřina. Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Aneta Hladíková -
Asistent pedagoga v systému předškolního vzdělávání
Eva KLIMKOVÁ -
Vzdělávání dětí předškolního věku s mozkovou obrnou
Anna KOCMANOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu rodičů
Natálie OBADALOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ