Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník – Kateřina Gergelová
Kateřina Gergelová
Bakalářská práce
Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník
Opinions of Preschool Teachers on Compulsory Preschool Education
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je zejména specifické vymezení teoretických východisek předškolní-ho vzdělávání v České republice se zaměřením na povinné předškolní vzdělávání. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem prostřednictvím dotazníku, který byl podán uči-telkám mateřských škol v Jihomoravském kraji, s cílem zjistit názory …víceAbstract:
My bachelor thesis is divided into a theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to specify theoretical possibilities of pre-school education in the Czech Republic, mainly for the compulsory one. The practical part deals with quanti-tative research through a questionnaire, submitted to nursery school teachers in South Mo-ravia Region to find out their opinions about changes at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gergelová, Kateřina. Názory učitelek mateřských škol na povinný předškolní ročník. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Aneta Hladíková -
Asistent pedagoga v systému předškolního vzdělávání
Eva KLIMKOVÁ -
Vzdělávání dětí předškolního věku s mozkovou obrnou
Anna KOCMANOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu rodičů
Natálie OBADALOVÁ -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ