Výzkum nákupních a spotřebních zvyklostí při nákupu oblečení – Libuše Holoubková
Libuše Holoubková
Bakalářská práce
Výzkum nákupních a spotřebních zvyklostí při nákupu oblečení
Research of shopping and consumer customs associated with purchasing clothes
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem nákupních a spotřebních zvyklostí při nákupu oblečení. Cílem této práce je odhalit kupní chování spotřebitelů při výběru oblečení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující spotřební chování a kupní rozhodovací proces. Dále obsahuje informace týkající se oděvního průmyslu …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with research of shopping and consumer customs associated with purchasing clothes. The aim of the thesis is to uncover consumer behavior of shoppers while selecting clothes. The work is composed of two parts, theoretical and practical. The former is focused on consumer behaviour, factors influencing this behaviour and buyer´s decision-making process. It also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová