Chování spotřebitele při nákupu vín v České republice – Jana Kalendovská
Jana Kalendovská
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele při nákupu vín v České republice
Consumer behavior when purchasing wine in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu vín v České republice. V teoretické části je nejprve popsána historie vinařství a vinohradnictví na území České republiky. Následuje stručná charakteristika vinařských oblastí a podoblastí v České republice, dělení vín dle různých hledisek a popis vybraných typů lahví na víno. Zmíněno je i téma vína jako léku, které je v dnešní době …moreAbstract:
The bachelor thesis depicts consumer behavior when purchasing wine in the Czech Republic. In the beginning of the theoretical part there is described the history of viticulture and winemaking in the territory of the Czech Republic. The following parts include short characteristics of wine regions and subregions in the Czech Republic, types of wines according to various aspects and description of few …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Regnerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALENDOVSKÁ, Jana. \textit{Chování spotřebitele při nákupu vín v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/11q6pd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights