Spodní část pyramidy: Nový přístup k marketingové strategii – Anusua SAHA
Anusua SAHA
Bachelor's thesis
Spodní část pyramidy: Nový přístup k marketingové strategii
Bottom of the Pyramid: A Novel Approach of Marketing Strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Accessible from:: 15. 5. 2009
Identifier:
13371
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAHA, Anusua. Spodní část pyramidy: Nový přístup k marketingové strategii. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.