The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum – Bc. Nela ALTMAN
Bc. Nela ALTMAN
Diplomová práce
The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum
The present perfect tense as a critical issue in teaching of English in the lower secondary school curriculum
Abstract:
This diploma thesis examines the Present Perfect tense as a critical issue in the curriculum at the lower secondary schools. The Present Perfect tense in English was identified by teachers as a critical issue in the IPUP KA7 project - Inovace přípravy učitelů pro praxi. This faculty project investigated critical issues in the curriculum and included action research that provided the basis for this …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá předpřítomným časem jako kritickým místem kurikula 2. stupně základních škol. Předpřítomný čas v anglickém jazyce byl identifikován učiteli jako kritické místo v rámci projektu IPUP KA7 - Inovace přípravy učitelů pro praxi. Tento fakultní projekt zkoumal tzv. kritická místa kurikula a byl založen na akčním výzkumu, který se stal podkladem pro tuto diplomovou práci. V …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALTMAN, Nela. \textit{The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/11w1h9/.
Jak správně citovat práci
ALTMAN, Nela. The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJCn-AJn
Práce na příbuzné téma
-
Učivo obecné biologie jako vybrané kritické místo kurikula výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Aneta ZLÁMALOVÁ -
Fotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školách
Sofie HEJDUKOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce biologie člověka na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Bedřich POSPÍCHAL -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Využití ICT technologií pro překonání kritických míst kurikula ve výuce biologie na gymnáziích
Johana HLINOVSKÁ -
Mobilní zařízení jako pomůcka pro překonání kritických míst kurikula zeměpisu na základní škole
Josef HRUŠKA -
Řečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Eva SCHŮTOVÁ -
Kritická místa v kurikulu Občanského a společenskovědního základu na gymnáziích
Andreas ZACHARIADIS
Název
Vložil
Vloženo
Práva