Bc. Mária Trubanová

Master's thesis

Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou

Vliv značky na chování spořebitelů na trhu s kosmetikou
Anotácia:
Trubanová, M. Vliv značky na chování spořebitelů na trhu s kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zaměřuje na vliv značky na chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Hlavním cílem této práce je ověřit vliv značky na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou, zjistit jejich preference a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich nákupní …viac
Abstract:
Trubanová, M. The influence of the brand on the consumer behavior on the cos-metics market. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The diploma thesis examines the influence of the brand on consumer behavior in the cosmetics market. The main objective of this diploma thesis is to verify the influence of the brand on the purchasing behavior of consumers in the cosmetics market, to find …viac
Abstract:
Trubanová, M. Vplyv značky na chovanie sporebiteľov na trhu s kozmetikou. Diplomová práca. Brno: Mendelova Univerzita v Brne, 2023. Diplomová práca sa zameriava na vplyv značky na chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou. Hlavným cieľom tejto práce je overiť vplyv značky na nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou, zistiť ich preferencie a identifikovať kľúčové faktory ovplyvňujúce …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
  • Vedúci: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta