Comparison of Adult EFL Textbooks on Pre-Intermediate Level – Bc. Pavlína Švejdová
Bc. Pavlína Švejdová
Master's thesis
Comparison of Adult EFL Textbooks on Pre-Intermediate Level
Comparison of Adult EFL Textbooks on Pre-Intermediate Level
Anotácia:
Práce se zabývá porovnáním učebnic angličtiny pro dospělé na úrovni pre-intermediate. Jako podklad pro výběr učebnic byl použit dotazník, který byl rozeslán mezi brněnské jazykové školy. Na základě výsledků dotazníku jsou porovnávány učebnice Global (Macmillan) a New English File (Oxford University Press).Abstract:
This thesis deals with the English textbooks for adults on pre-intermediate level. A questionnaire was employed as a basis for the thesis. The questionnaire was sent among language schools in Brno. According to the results of the questionnaire, two textbooks, Global (Macmillan) and New English File (OUP) are compared and contrasted.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2sit/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: M.A. James Edward Thomas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Mathematics / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Present Perfect Simple in New English File and New Inside Out - Comparison of Methods and Approaches
Radka Müllerová -
Tvůrčí adaptace materiálů z učebnice angličtiny New English File Intermediate (B1-B2) s využitím vizuálního a kinestetického učebního stylu.
Blanka Nováková -
Tvůrčí adaptace materiálů z učebnice angličtiny New English File Intermediate (B1-B2) s využitím vizuálního a kinestetického učebního stylu.
Blanka Nováková -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Games and Activities for English Pronunciation Practice in ESL online lessons
Radim Vávra -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
ESL Students and Their Ability to Adapt Language to a Specific Context
Michaela Vasmanská