Jana ČÍHALOVÁ

Bakalářská práce

Role muže a ženy v televizních reklamách

Status of the mens and the women in the television advertisements
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává genderové role zachycené v českých televizních reklamách. Teoretická část se skládá ze tří částí, ve kterých se obsah práce zaměřuje na televizní reklamu, její cíle a funkce. Dále řeší otázky genderové problematiky v dnešní společnosti a popisuje role muže a ženy v televizní reklamě. Praktická část obsahuje grafy znázorňující upletnění ženských a mužských rolí v aktuálních …více
Abstract:
Bachelor thesis processes gender roles captured in the czech television advertisments. The theoretical part consists of three parts, in which the content focoses on television advertisments, her targets and function. Also solves questions of gender problems in today's society and describes roles of men and women in television advertisments. The practical part contains graphs, which illustrate the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor: 13975

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÍHALOVÁ, Jana. Role muže a ženy v televizních reklamách. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - výtvarná výchova, Společný základ pro obory se zaměřením na vzdělávání