Jana ČÍHALOVÁ
Bachelor's thesis
Role muže a ženy v televizních reklamách
Status of the mens and the women in the television advertisements
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává genderové role zachycené v českých televizních reklamách. Teoretická část se skládá ze tří částí, ve kterých se obsah práce zaměřuje na televizní reklamu, její cíle a funkce. Dále řeší otázky genderové problematiky v dnešní společnosti a popisuje role muže a ženy v televizní reklamě. Praktická část obsahuje grafy znázorňující upletnění ženských a mužských rolí v aktuálních …moreAbstract:
Bachelor thesis processes gender roles captured in the czech television advertisments. The theoretical part consists of three parts, in which the content focoses on television advertisments, her targets and function. Also solves questions of gender problems in today's society and describes roles of men and women in television advertisments. The practical part contains graphs, which illustrate the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2010
Identifier:
13975
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2011
- Supervisor: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČÍHALOVÁ, Jana. Role muže a ženy v televizních reklamách. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / český jazyk - výtvarná výchova, Universal Pedagogy and Psychology - Education Specializations
Theses on a related topic
-
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Andrea BARTÍKOVÁ -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
Barbora Jirečková -
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Vizuální zobrazení ženy v současném světovém umění
Klára PODLAHOVÁ