Role muže a ženy v televizních reklamách – Jana ČÍHALOVÁ
Jana ČÍHALOVÁ
Bachelor's thesis
Role muže a ženy v televizních reklamách
Status of the mens and the women in the television advertisements
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává genderové role zachycené v českých televizních reklamách. Teoretická část se skládá ze tří částí, ve kterých se obsah práce zaměřuje na televizní reklamu, její cíle a funkce. Dále řeší otázky genderové problematiky v dnešní společnosti a popisuje role muže a ženy v televizní reklamě. Praktická část obsahuje grafy znázorňující upletnění ženských a mužských rolí v aktuálních …viacAbstract:
Bachelor thesis processes gender roles captured in the czech television advertisments. The theoretical part consists of three parts, in which the content focoses on television advertisments, her targets and function. Also solves questions of gender problems in today's society and describes roles of men and women in television advertisments. The practical part contains graphs, which illustrate the application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
13975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedúci: PhDr. Tereza Kimplová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍHALOVÁ, Jana. Role muže a ženy v televizních reklamách. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FakultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / český jazyk - výtvarná výchova, Universal Pedagogy and Psychology - Education Specializations
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Andrea BARTÍKOVÁ -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
Barbora Jirečková -
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Vizuální zobrazení ženy v současném světovém umění
Klára PODLAHOVÁ