Iveta REITINGEROVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie automobilového prodejce

Automobil dealer´s marketing strategy
Anotace:
Název mé bakalářské práce je "Marketingová strategie automobilového prodejce". Klíčovou myšlenkou celé práce je automobilový průmysl a dále problematika autorizovaného servisu a dealera ve vztahu ke konkurenci. Zabývám se situací v celé České republice a situací v mosteckém regionu. V teoretické části se věnuji marketingové strategii, marketingovému strategickému procesu, metodám, které využívá marketingová …více
Abstract:
The title of this bachelor thesis is "Automobil dealer´s Marketing Strategy". The main topic this thesis are car industry and the problems an authorized dealer and service in relation to the competition. I deal with the situation in the Czech Republic and the situation in the Most region. In the theoretical part I focuse on the marketing strategy, the strategy marketing process, the methods, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REITINGEROVÁ, Iveta. Marketingová strategie automobilového prodejce. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická