Marketingová strategie automobilového prodejce – Iveta REITINGEROVÁ
Iveta REITINGEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie automobilového prodejce
Automobil dealer´s marketing strategy
Anotace:
Název mé bakalářské práce je "Marketingová strategie automobilového prodejce". Klíčovou myšlenkou celé práce je automobilový průmysl a dále problematika autorizovaného servisu a dealera ve vztahu ke konkurenci. Zabývám se situací v celé České republice a situací v mosteckém regionu. V teoretické části se věnuji marketingové strategii, marketingovému strategickému procesu, metodám, které využívá marketingová …víceAbstract:
The title of this bachelor thesis is "Automobil dealer´s Marketing Strategy". The main topic this thesis are car industry and the problems an authorized dealer and service in relation to the competition. I deal with the situation in the Czech Republic and the situation in the Most region. In the theoretical part I focuse on the marketing strategy, the strategy marketing process, the methods, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REITINGEROVÁ, Iveta. \textit{Marketingová strategie automobilového prodejce}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/128qby/.
Jak správně citovat práci
REITINGEROVÁ, Iveta. Marketingová strategie automobilového prodejce. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor