Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran – Bc. Veronika Vobrubová
Bc. Veronika Vobrubová
Diplomová práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
Assessment of Political Marketing Efficiency - Campaign Analysis of Selected Political Parties
Anotace:
Na základě rozboru teoretických zdrojů jsou vymezeny základní pojmy a ujasněna možná kritéria posuzování efektivnosti politického marketingu. Prostřednictvím výzkumné sondy je posuzována efektivita politického marketingu dvou vybraných politických stran ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Práce na základě získaných poznatků navrhuje možná zlepšení politického marketingu …víceAbstract:
Based on the analysis of theoretical sources, the basic concepts are defined and possible criteria for assessing the effectiveness of political marketing are clarified. Through the research probe, the effectiveness of the political marketing of two selected political parties in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017 is assessed. Based on the acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a5gpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017
Tomáš ONDŘÍŠEK -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu
Veronika Tlamsová -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Ludmila Crhová