Xinxin Hu

Master's thesis

The Sponsoring Collaborations between Corporations and Arts Institutions

SPONZORING MEZI KORPORACEMI A UMĚLECKÝMI INSTITUCEMI

Abstract:
With the increasing sponsorship scale since the economic crises in 2008, attentions on arts and culture sponsorship are brought generally. With the development and update of the strategic planning and marketing channels, the motivation, value proposition and methods regarding sponsorship are all required to be adjusted accordingly. Great cases and practice can be used as models and summarized for other …more
Abstract:
Zvyšující se míra sponzoringu od ekonomické krize v roce 2008 přináší vyšší zaměření na sponzoring umění a kultury. S rozvojem strategického plánování a marketingových kanálů je nezbytná odpovídající změna motivace, hodnot a metod sponzoringu. Významné případy z praxe mohou být shrnuty a použity jako vhodné modely, ze kterých čerpají ostatní umělecké instituce a společnosti. Studie zabývající se sponzoringem …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2020
  • Supervisor: Martin HUDEČEK
  • Reader: Petr PROKOP

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna