The Sponsoring Collaborations between Corporations and Arts Institutions – Xinxin Hu
Xinxin Hu
Diplomová práce
The Sponsoring Collaborations between Corporations and Arts Institutions
SPONZORING MEZI KORPORACEMI A UMĚLECKÝMI INSTITUCEMI
Anotace:
With the increasing sponsorship scale since the economic crises in 2008, attentions on arts and culture sponsorship are brought generally. With the development and update of the strategic planning and marketing channels, the motivation, value proposition and methods regarding sponsorship are all required to be adjusted accordingly. Great cases and practice can be used as models and summarized for other …víceAbstract:
Zvyšující se míra sponzoringu od ekonomické krize v roce 2008 přináší vyšší zaměření na sponzoring umění a kultury. S rozvojem strategického plánování a marketingových kanálů je nezbytná odpovídající změna motivace, hodnot a metod sponzoringu. Významné případy z praxe mohou být shrnuty a použity jako vhodné modely, ze kterých čerpají ostatní umělecké instituce a společnosti. Studie zabývající se sponzoringem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2020
- Vedoucí: Martin HUDEČEK
- Oponent: Petr PROKOP
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Instituce a divák: Faktory ovlivňující divácký prožitek umění v kontextu současných institucí
Karina Kottová -
Přelomové okamžiky ve vývoji art brut
Zuzana Řeháková -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Univerzitní sponzorství
Helena Ďurišová -
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov -
Sponsorship of the Olympic Games - TOP Programme
Lenka Štrbová -
Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)
Duyen Monika Nguyenová