Xinxin Hu

Diplomová práce

The Sponsoring Collaborations between Corporations and Arts Institutions

SPONZORING MEZI KORPORACEMI A UMĚLECKÝMI INSTITUCEMI

Anotace:
With the increasing sponsorship scale since the economic crises in 2008, attentions on arts and culture sponsorship are brought generally. With the development and update of the strategic planning and marketing channels, the motivation, value proposition and methods regarding sponsorship are all required to be adjusted accordingly. Great cases and practice can be used as models and summarized for other …více
Abstract:
Zvyšující se míra sponzoringu od ekonomické krize v roce 2008 přináší vyšší zaměření na sponzoring umění a kultury. S rozvojem strategického plánování a marketingových kanálů je nezbytná odpovídající změna motivace, hodnot a metod sponzoringu. Významné případy z praxe mohou být shrnuty a použity jako vhodné modely, ze kterých čerpají ostatní umělecké instituce a společnosti. Studie zabývající se sponzoringem …více
 

Klíčová slova

Art Sponsorship

Klíčová slova

sponzorství

Klíčová slova

umělecké instituce
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2020
  • Vedoucí: Martin HUDEČEK
  • Oponent: Petr PROKOP

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce