Návrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamny – Roman Šulek
Roman Šulek
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamny
Marketing Strategy Design on the Stove Market
Abstract:
Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. v současnosti čelí rostoucímu počtu konkurentů na trhu krbových kamen v ČR, s čímž je také spojeno riziko ze ztráty tržního podílu a objemu prodeje. Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. jako lídr trhu s krbovými kamny usiluje o udržení svého postavení na trhu, proto je nezbytné, aby společnost ROMOTOP, spol. s r.o. získávala nové zákazníky a zároveň si udržela stávající …moreAbstract:
ROMOTOP Ltd. presently faces to increasing number of competitors on the stove market in the Czech Republic with which is associated risk of loss of market share and sales. ROMOTOP Ltd. as leader of stove market strives for preservation of its market position that is why it is necessary that ROMOTOP Ltd. gains new customers and together keep current customers. Goal of the task is to design marketing …moreKeywords
ROMOTOP spol. s r.o. marketingová strategie segmentace zákazníků krbová kamna vytápění Wardova metoda hierarchické seskupování hodnota zákazníka pro podnik hodnota pro zákazníka potencionální zákazníci osobní dotazování rodinný dům nízkoenergetický dům cílová skupina keramické kachle strategický marketing trh krbových kamen.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91987
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Petr Baránek
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová