Pavla STEJSKALOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní agentury v České republice a SRN

Advertising agencies in the Czech republic and Germany
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zmapovat reklamní agentury a jejich trh v České republice a ve Spolkové republice Německo. Teoretická část práce se týká převážně seznámením se s jednotlivými významnými reklamními agenturami a srovnáním historického vývoje těchto subjektů na českém a německém trhu. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na charakteristiku reklamních agentur, která byla uskutečněna na …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to map advertising agencies and their market in the Czech republic and Germany. The theoretical part of this thesis is mainly concerned with getting to know single famous advertising agencies and with comparing of historical development of these subjects on Czech and German market. The practical part of this bachelor thesis focuses on characteriscs of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Helena Kovalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STEJSKALOVÁ, Pavla. Reklamní agentury v České republice a SRN. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická