Marketing a jeho specifické nástroje v hudebním průmyslu – Bc. Daniela Hájková
Bc. Daniela Hájková
Bakalářská práce
Marketing a jeho specifické nástroje v hudebním průmyslu
Marketing and its specific tools in music business
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketing hudebního průmyslu a jeho specifické nástroje, které v dnešní moderní době procházejí značnými změnami v závislosti na silném vlivu nástupu digitálních technologií. Snahou je popis nynější situace hudebního trhu a nových trendů spotřebitelů, které ovlivňují i přeměnu marketingových aktivit a nástrojů v tomto průmyslu užitých. Teoreticko-metodologická část je …víceAbstract:
The theme of this thesis is marketing of music business and its specific tools which has been recently going trought a difficult modern era of many changes depending on influence of new digital technologies. An effort is to describe recent situation of music business marekt and the new consumer trends which affect also a marketing tool´s transformation. The theoretical part is devoted to music market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8drs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Michaela Bóková -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Dechová a cimbálová hudba na Břeclavsku se zaměřením na dechovou hudbu Legrúti
Michal Podrazil -
Hudba ve filmech Tima Burtona - Danny Elfman a filmová hudba
Anežka POŘÍZKOVÁ -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák