Bc. Jakub Helán
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro zvolenou společnost. Ta se zabývá prodejem pánské společenské módy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se autor zabývá specifiky internetového marketingu, komunikačním procesem a v neposlední řadě postupem tvorby komunikační kampaně. V praktické části jsou využity poznatky z teoretické části a z výsledků …víceAbstract:
The goal of this thesis is to design a communication campaign for a specific company that conduct business in men‘s formal wear. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, communication process and lastly on creation of communication campaign. Theoretical knowledge and results from marketing research are used in practical part where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nagu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Creation of a stealthy communication protocol for distributed malware
Matej Kleman -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Tvorba komunikační kampaně
Kateřina Kotíková -
Tvorba komunikační kampaně
Mária Bezrouková -
Tvorba komunikační kampaně
Miroslava Paráková -
Tvorba komunikační kampaně
Kristýna Horáková -
Tvorba komunikační kampaně
Michal Čajda -
Tvorba komunikační kampaně
Eva Nohejlová