Bc. Jakub Helán

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro zvolenou společnost. Ta se zabývá prodejem pánské společenské módy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se autor zabývá specifiky internetového marketingu, komunikačním procesem a v neposlední řadě postupem tvorby komunikační kampaně. V praktické části jsou využity poznatky z teoretické části a z výsledků …více
Abstract:
The goal of this thesis is to design a communication campaign for a specific company that conduct business in men‘s formal wear. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, communication process and lastly on creation of communication campaign. Theoretical knowledge and results from marketing research are used in practical part where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management