Adobe Flash CS3 a jeho použití ve výuce matematiky\nl{} – Bc. Roman ŽÁK
Bc. Roman ŽÁK
Bakalářská práce
Adobe Flash CS3 a jeho použití ve výuce matematiky\nl{}
Adobe Flash CS3 and its use in teaching of mathematics
Anotace:
V této bakalářské práci se snažím popsat základní funkce a vlastnosti programu Adobe Flash CS3 Professional. Uvádím v ní, jak fungují principy objektového programování, doplněné ukázkovým příkladem. V praktické části je popsáno využití možností programu s funkční ukázkou. Největší podíl v této práci tvoří mnou vytvořený software pro podporu výuky Matematiky I.Abstract:
In this bachelor thesis I am trying to describe basic functions and options of Adobe Flash CS3 Professional program. I am presenting principles of object programming complemented with an example. The practical part of this thesis is describing possibilities of using the program together with functional example. The biggest part of this thesis is my software program supporting the teaching of Mathematics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Identifikátor:
11498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁK, Roman. Adobe Flash CS3 a jeho použití ve výuce matematiky\nl{} . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 06. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor možností počítačové grafiky s důrazem na grafiku vektorovou
Vladimír Horčičko -
Práce s vektorovou grafikou v .NET
Filip Růžička -
Knihovna pro práci s grafikou se zaměřením na výuku
Martin Marušič -
Srovnání knihoven jazyka JavaScript pro práci s 3D grafikou
Markéta Šťastná -
Propojení práce s grafickým softwarem a programováním na 2. stupni ZŠ
Jan DOSEDĚL -
Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště
Andrey Fedosov -
Vývoj webové aplikace pro práci s daty v grafice živého vysílání
Josef Malzer