Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process – Andrea Josifova
Andrea Josifova
Bachelor's thesis
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Vliv influencer marketingu na spotřebitelský rozhodovací proces generace Z v České republice
Abstract:
Cílem této práce je prověřit vliv influencer marketingu na rozhodovací proces spotřebitelů v České republice. Pro výzkum byl uplatněn kvalitativní přístup a byly provedeny hloubkové rozhovory s konzistentními spotřebiteli českého trhu z generace Z s cílem prozkoumat behaviorální tendence spotřebitele s odkazem na influencer marketing. Výsledky ukazují, že spotřebitelé nejvíce reagují na transparentnost …moreAbstract:
The aim of the thesis is to assess the impact of influencer marketing on consumer’s decision making process in the Czech Republic. Qualitative approach for the research was applied and in-depth interviews with consistent consumers of the Czech market belonging to Generation Z were conducted in order to explore the behavioral tendencies of the consumer with reference to influencer marketing. Results …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88403
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Efthymia Kottika
- Reader: Miroslav Karlíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Bachelor of Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele
Ladislav Hladný -
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
Monika Nohýnková