Mgr. Michal Pařízek, Ph.D.

Disertační práce

Celostní vzdělávání sociálních pedagogů na terciární úrovni

Holistic education of social pedagogues on tertiary level
Anotace:
Disertační práce identifikuje aspekty celostní výchovy a vzdělávání na základě filosofické myšlenkové linie reprezentované Ralphem Waldo Emersonem, Johnem Deweyem, stěžejními osobnostmi celostní výchovy a vzdělávání a Martinem Buberem. Celostní výchova a vzdělávání jsou založeny na dialogu – vztahu mezi pedagogem a studentem. Na základě popsaných principů práce s prožitkem, zážitkem a zkušeností práce …více
Abstract:
The dissertation identifies aspects of holistic education based on the philosophical line of thought represented by Ralph Waldo Emerson, John Dewey, key personalities in Holistic education, and Martin Buber. Holistic education springs from dialogue – the relationship between teachers and students. Based on the described principles of work with experience, the disseration declares experiential learning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Ivo Jirásek, Ph.D., doc. PhDr. Jitka Lorenzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta