Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology) – Ing. Eva Rosmarinová
Ing. Eva Rosmarinová
Bakalářská práce
Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)
Approaches to education of subject Marketing and Communication on the chosen foreign school (Athlone Institute of Technology)
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat a přiblížit způsob výuky relevantních předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na sledovaných školách Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS) a Athlone Institute of Technology, Athlone, Irsko (AIT). Účelem této studie je nejenom rozebrat rozličné aspekty výuky, ale i přiblížení skutečností, které k celkovému dojmu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and draw the concept of education and their relevant subjects at the field of study marketing communication on Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS) and Athlone Institute of Technology, Athlone, Republic of Ireland (AIT). The main purpose of this document is to analyse various aspects of education and even to get the deeper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uiccz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Jan Rytina, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSMARINOVÁ, Eva. \textit{Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/13zshg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Natália Mikulová -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Alžběta Kovaříková -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Klára Melnyčoková -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Renata Křížková -
Kapitálová struktura společnosti XY s.r.o. a její vývoj v průběhu životního cyklu podniku
Barbora Marková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
Lucie Řezníčková -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková