PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords – Michaela Bochňáková
Michaela Bochňáková
Bakalářská práce
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
PPC and Remarketing on Facebook and Google AdWords
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je PPC (pay-per-click) reklama ve vyhledávačích a na sociálních sítích, a dále využití remarketingu jako formy cílení na uživatele těchto platforem. Teoretická část práce nabízí základní přehled o problematice internetového marketingu a struktuře PPC kampaní, následně se blíže zaměřuje na inzerci konkrétní sociální sítě, Facebook, a na PPC kampaně vedené skrze reklamní …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is PPC (pay-per-click) advertising in search engines and social networks, along with the use of remarketing as a form of targeting users of these platforms. The theoretical part of the thesis provides a basic overview of the issues of internet marketing and the structure of PPC campaigns. Subsequently it focuses on the advertising of a specific social network Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija
Název
Vložil
Vloženo
Práva