PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords – Michaela Bochňáková
Michaela Bochňáková
Bachelor's thesis
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
PPC and Remarketing on Facebook and Google AdWords
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je PPC (pay-per-click) reklama ve vyhledávačích a na sociálních sítích, a dále využití remarketingu jako formy cílení na uživatele těchto platforem. Teoretická část práce nabízí základní přehled o problematice internetového marketingu a struktuře PPC kampaní, následně se blíže zaměřuje na inzerci konkrétní sociální sítě, Facebook, a na PPC kampaně vedené skrze reklamní …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is PPC (pay-per-click) advertising in search engines and social networks, along with the use of remarketing as a form of targeting users of these platforms. The theoretical part of the thesis provides a basic overview of the issues of internet marketing and the structure of PPC campaigns. Subsequently it focuses on the advertising of a specific social network Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOCHŇÁKOVÁ, Michaela. \textit{PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/140tbz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights