Ing. Ester Bendová

Diplomová práce

Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka

Quality management in relation to improved customer satisfaction
Anotace:
Diplomová práce pojednává o managementu jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka. Cílem práce je ověření vztahu mezi úrovní vyspělosti systému managementu jakosti užívaného v organizaci a dosahované míry spokojenosti zákazníka s jejími produkty. Rovněž jsou zkoumány podmínky, které ovlivňují existenci závislosti mezi úrovní nasazeného systému managementu jakosti a spokojeností zákazníka …více
Abstract:
Thesis of this diploma work deals with the quality management and its relation to increment of the customer satisfaction. The aim is to verify the relationship between the level of the quality management that is being used in the organisation and the level of customer satisfaction with the products that is being achieved at that respective moment. Conditions having an influence at the dependence between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ludvík Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní