Bc. Miroslav Jurašek

Master's thesis

Využitie marketingu v neziskových organizáciách

Employment of marketing in non-probit organizations
Abstract:
Main aim of this thesis is focused on how to use marketing in non-profit organizations. Thesis presents findings about non-profit organizations, about marketing tools and results of the marketing research. Thesis is divided into two parts theoretical and practical. The first chapter provides information of the national economy sectors, about legal forms of non-profit organizations, about basic conditions …viac
Abstract:
Cieľ diplomovej práce bol zameraný na využitie marketingu v neziskových organizáciách. Prináša poznatky o neziskových organizáciách, nástrojoch marketingu a výsledkov realizovaného marketingového prieskumu. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola je venovaná základným poznatkom o sektoroch národného hospodárstva, o právnych formách neziskových organizácií, o základných podmienkach ich založenia …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK