Vlastimil MAREK
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Abstract:
Tématem předkládané bakalářské práce jsou ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem této práce je porovnat jednotlivé moderní formy marketingové komunikace a její trendy, které se v poslední době velkou měrou využívají. V kapitolách o těchto moderních trendech a formách, jsou přiblíženy významy, vysvětlena problematika, popsány způsoby využití a jejich výhody či nevýhody. Jako příklad lze uvést …moreAbstract:
The theme of the thesis is presented ?Modern forms of marketing communications?. The aim is to compare various modern forms of marketing communication and the trends that have recently largely used. The chapters which are devoted to these new trends and forms are approximated meanings, explaining the problem, or ways to use their advantages and disadvantages. Between examples is possible to include …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Vlastimil. \textit{Moderní formy marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/146l4o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová