Vlastimil MAREK

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Abstract:
Tématem předkládané bakalářské práce jsou ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem této práce je porovnat jednotlivé moderní formy marketingové komunikace a její trendy, které se v poslední době velkou měrou využívají. V kapitolách o těchto moderních trendech a formách, jsou přiblíženy významy, vysvětlena problematika, popsány způsoby využití a jejich výhody či nevýhody. Jako příklad lze uvést …more
Abstract:
The theme of the thesis is presented ?Modern forms of marketing communications?. The aim is to compare various modern forms of marketing communication and the trends that have recently largely used. The chapters which are devoted to these new trends and forms are approximated meanings, explaining the problem, or ways to use their advantages and disadvantages. Between examples is possible to include …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing