Moderní formy marketingové komunikace – Vlastimil MAREK
Vlastimil MAREK
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotácia:
Tématem předkládané bakalářské práce jsou ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem této práce je porovnat jednotlivé moderní formy marketingové komunikace a její trendy, které se v poslední době velkou měrou využívají. V kapitolách o těchto moderních trendech a formách, jsou přiblíženy významy, vysvětlena problematika, popsány způsoby využití a jejich výhody či nevýhody. Jako příklad lze uvést …viacAbstract:
The theme of the thesis is presented ?Modern forms of marketing communications?. The aim is to compare various modern forms of marketing communication and the trends that have recently largely used. The chapters which are devoted to these new trends and forms are approximated meanings, explaining the problem, or ways to use their advantages and disadvantages. Between examples is possible to include …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREK, Vlastimil. \textit{Moderní formy marketingové komunikace}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/146l4o/.
Jak správně citovat práci
MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová