Bc. Radek Mikulka
Master's thesis
Strategické budování a řízení značky
The Strategic Brand Building and a Management
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Strategické budování a řízení značky" si klade za cíl vytvoření návrhu projektu strategie budování a řízení značky pro společnost Přeprava motorek. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, praktickou a projektovou. V první části jsou obsažena teoretická východiska vztažná k danému tématu, sloužící jako podklad pro volbu vhodných metod v praktické části, která zahrnuje …moreAbstract:
The thesis titled "Strategic Brand Building and Management" is aimed to create a design project of strategic brand building and management for the company Přeprava mo-torek. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first part contained a reference theoretical background to the topic, serving as a basis for selecting appropriate methods in the practical part, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULKA, Radek. \textit{Strategické budování a řízení značky} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/14ad39/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikulka, Radek. Strategické budování a řízení značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík