Bc. Radek Mikulka

Master's thesis

Strategické budování a řízení značky

The Strategic Brand Building and a Management
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Strategické budování a řízení značky" si klade za cíl vytvoření návrhu projektu strategie budování a řízení značky pro společnost Přeprava motorek. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, praktickou a projektovou. V první části jsou obsažena teoretická východiska vztažná k danému tématu, sloužící jako podklad pro volbu vhodných metod v praktické části, která zahrnuje …more
Abstract:
The thesis titled "Strategic Brand Building and Management" is aimed to create a design project of strategic brand building and management for the company Přeprava mo-torek. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first part contained a reference theoretical background to the topic, serving as a basis for selecting appropriate methods in the practical part, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mikulka, Radek. Strategické budování a řízení značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe