Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's – Maria Ravoeva
Maria Ravoeva
Diplomová práce
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Abstract:
The relevance of the topic of this thesis lies in the fact that social media marketing has become one of the main marketing trends. This thesis sets out to analyse the concept of social media marketing, its usage, and the deployment of agile in marketing practice. The agility strategic framework enables SMEs to customise their agility based on current capabilities and resources. The Agile Marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAVOEVA, Maria. \textit{Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/14anik/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen
Název
Vložil
Vloženo
Práva