Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky – Mgr. Daria Kozhevnikova
Mgr. Daria Kozhevnikova
Diplomová práce
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
The concept of a multisensory museum: how to use scents to communicate with visitors
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá konceptem multisenzorických muzeí a zkoumá využití vůní v muzejních expozicích jako jednoho z klíčových prvků při vytváření jedinečných a poutavých muzejních zážitků. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část, sestávající ze dvou kapitol, se zabývá konceptem multisenzorických muzeí a úlohou vůní v muzejní praxi, včetně účinků vůní na člověka a jejich …víceAbstract:
The master's thesis deals with the concept of multisensory museums and explores the use of smells in museum exhibitions as one of the key elements in creating unique and engaging museum experiences. The thesis consists of two parts. The theoretical part, consisting of two chapters, explores the concept of multisensory museums and the role of scents in museum practice, including the effects of scents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5mfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
- Oponent: Mgr. Pavla Vykoupilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Muzeologie / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Museum know - projekt aktivizace muzejních návštěvníků
Petra KOSEJKOVÁ -
Museum know - projekt aktivizace návštěvníků v muzejní expozici
Petra KOSEJKOVÁ -
Marketing a propagace muzea obce Košíky
Kateřina Ondrová -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha