Mgr. Michaela Kadeřábková

Diplomová práce

Měření on-line marketingových kampaní

On-line marketing campaigns evaluation
Anotace:
On-line kampaně jsou fenoménem moderního marketingu. Díky snadnější měřitelnosti jejich dopadů a možnosti efektivně oslovit specifickou cílovou skupinu se staly standardní součástí marketingových aktivit mnoha firem. On-line kampaněmi v malém e-shopu prodávajícím jednorázové rukavice se zabývá i tato diplomová práce. Rozborem již realizovaných kampaní jsou zjištěny některé slabiny. Tou hlavní je nemožnost …více
Abstract:
On-line campaigns are a phenomenon of modern marketing. Due to easier measurability of their effects and possibility to efficiently target a specific client group, they became an integral part of marketing activities of many companies. This Master’s thesis is dedicated to a small company selling single-use gloves. Review of realized campaigns discovers several weaknesses. The main one is inability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Oponent: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace