Měření on-line marketingových kampaní – Mgr. Michaela Kadeřábková
Mgr. Michaela Kadeřábková
Diplomová práce
Měření on-line marketingových kampaní
On-line marketing campaigns evaluation
Anotace:
On-line kampaně jsou fenoménem moderního marketingu. Díky snadnější měřitelnosti jejich dopadů a možnosti efektivně oslovit specifickou cílovou skupinu se staly standardní součástí marketingových aktivit mnoha firem. On-line kampaněmi v malém e-shopu prodávajícím jednorázové rukavice se zabývá i tato diplomová práce. Rozborem již realizovaných kampaní jsou zjištěny některé slabiny. Tou hlavní je nemožnost …víceAbstract:
On-line campaigns are a phenomenon of modern marketing. Due to easier measurability of their effects and possibility to efficiently target a specific client group, they became an integral part of marketing activities of many companies. This Master’s thesis is dedicated to a small company selling single-use gloves. Review of realized campaigns discovers several weaknesses. The main one is inability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yn1rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Oponent: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
Tomáš KUČERA -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš