Mgr. Michaela Kadeřábková

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

On-line marketing campaigns evaluation
Abstract:
On-line kampaně jsou fenoménem moderního marketingu. Díky snadnější měřitelnosti jejich dopadů a možnosti efektivně oslovit specifickou cílovou skupinu se staly standardní součástí marketingových aktivit mnoha firem. On-line kampaněmi v malém e-shopu prodávajícím jednorázové rukavice se zabývá i tato diplomová práce. Rozborem již realizovaných kampaní jsou zjištěny některé slabiny. Tou hlavní je nemožnost …more
Abstract:
On-line campaigns are a phenomenon of modern marketing. Due to easier measurability of their effects and possibility to efficiently target a specific client group, they became an integral part of marketing activities of many companies. This Master’s thesis is dedicated to a small company selling single-use gloves. Review of realized campaigns discovers several weaknesses. The main one is inability …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Reader: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication