Měření on-line marketingových kampaní – Mgr. Michaela Kadeřábková
Mgr. Michaela Kadeřábková
Master's thesis
Měření on-line marketingových kampaní
On-line marketing campaigns evaluation
Abstract:
On-line kampaně jsou fenoménem moderního marketingu. Díky snadnější měřitelnosti jejich dopadů a možnosti efektivně oslovit specifickou cílovou skupinu se staly standardní součástí marketingových aktivit mnoha firem. On-line kampaněmi v malém e-shopu prodávajícím jednorázové rukavice se zabývá i tato diplomová práce. Rozborem již realizovaných kampaní jsou zjištěny některé slabiny. Tou hlavní je nemožnost …moreAbstract:
On-line campaigns are a phenomenon of modern marketing. Due to easier measurability of their effects and possibility to efficiently target a specific client group, they became an integral part of marketing activities of many companies. This Master’s thesis is dedicated to a small company selling single-use gloves. Review of realized campaigns discovers several weaknesses. The main one is inability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yn1rs/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Reader: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
Tomáš KUČERA -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš