Aneta Bednaříková

Bachelor's thesis

Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.

Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské …more
Abstract:
The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Vendula Kolářová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bednaříková, Aneta. Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe