Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o. – Aneta Bednaříková
Aneta Bednaříková
Bachelor's thesis
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské …moreAbstract:
The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vendula Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNAŘÍKOVÁ, Aneta. \textit{Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/14howc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bednaříková, Aneta. Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Internetový marketing
Altynay Sakenova -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová