Bc. Jaroslav Pulda

Bachelor's thesis

Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení

The Use of Advertising Photos in the Present-day Marketing Strategies
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamní fotografie. Pozice fotografie je prezentovaná jakožto nenahraditelný prostředek komunikace s veřejností v rámci marketingového komunikačního mixu. Tento fakt je potvrzen v rámci praktické části, a to na rozboru reklamních kampaních konkrétní firmy. V rámci praxe je také autorem navržena vlastní mediální kampaň.
Abstract:
This thesis deals with the issue of the advertising photography. Position of the photo is presented as an irreplaceable means of communication to the public within the marketing communication mix. This fact is confirmed in the practical part on an analysis of advertising campaigns for a particular company. Within the practice the author also designed media campaign.
 

Kľúčové slová

Reklama Komunikační mix Fotografie
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication