Bc. Mirka Iblová

Master's thesis

Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

Analysis of company communication mix
Abstract:
Tato práce pojednává o analýze komunikačního mixu značky Voltaren společnosti Novartis, s.r.o., podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřená na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu značky Voltaren. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení.
Abstract:
This dissertation discusses the analysis of communications mix within brand Voltaren of company Novartis, s.r.o., which carries business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example of the brand Voltaren …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Kozub

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta